FANDOM

Wiki Denne artikkelen trenger hjelp.

Denne siden krever redigering for å oppnå bedre kvalitet.

Wiki Denne artikkelen er under utvikling.

Vennligst hjelp denne siden.

Dette er en liste over episoder av Trolljegerne.

Del 1 Rediger

Tittel Utgivelsesdato Sesong # Serie #
«Utnevnelsen, Del 1» 23. desember 2016 1 1

En ny dag gryr i Arcadia, og to troll kjemper et episk slag med store konsekvenser for menneskeverdenen – spesielt for en helt bestemt menneskegutt.

«Utnevnelsen, Del 2» 23. desember 2016 2 2

Jim er fortsatt preget etter å ha oppdaget amulettens kraft. Han møter sine nye læremestre og finner ut at han har fått ansvar for en helt spesiell oppgave.

«Hvorfor er Du Trolljeger?» 23. desember 2016 3 3

Jim og Toby besøker Hjertestein Trollmarked. Jim begynner opplæringen sin, og den første menneskelige trolljegeren skaper bitter harme.

«Gnometrøbbel» 23. desember 2016 4 4

Jim får et lynkurs i trollhistorie, men store problemer – og en bølle – venter på ham i menneskeverdenen. Det er med andre ord perfekt timing for det første oppdraget.

«Waka Chaka» 23. desember 2016 5 5

Jim prøver å bli bedre kjent med Claire på en klassetur til museet, men finner ut at Nomura, bærer på en skummel hemmelighet.

«Vinn, Tap eller Draal» 23. desember 2016 6 6

Jim forbereder seg til en ny kamp mot Draal, amulettens tilsynelatende rettmessige arving. Fiendskapet glir imidlertid over i et overraskende samarbeid.

«Å Fange en Bytting» 23. desember 2016 7 7

Jim og Toby, bevæpnet med et eldgammelt trolljegerverktøy, drar ut for å avsløre byttingene blant dem. Claire gir Jim et fristende tilbud.

«Trollbarnevakt» 23. desember 2016 8 8

Draal finner seg til rette i den nye kåken sin. Jim tilbyr seg å sitte barnevakt slik at han kan finne ut om lillebroren til Claire, Enrique, er en bytting.

«Bittersøte Seksten» 23. desember 2016 9 9

Sekstenårsdagen til Jim er full av overraskelser, som for eksempel en fryktinngytende ny rase med troll som er immune mot effekten av sollys.

«Unge Atlas» 23. desember 2016 10 10

Draal gir Jim et troll-totem for å hjelpe ham med angsten han føler rundt Claire. Jims nye selvtillit fører imidlertid til en overraskende oppdagelse.

«Oppskrift på Katastrofe» 23. desember 2016 11 11

Claire blir staig mer mistenksom, og moren til Jim inviterer Strickler på middag. Spenningen er til å ta og føle på.

«Claire og Overhengende Fare» 23. desember 2016 12 12

Hodekuterbroen er ferdig konstruert, men døren til Underverdenen nekter å la seg åpne. Jim blir tvunget til å fortelle Claire sannheten når hun blir gjort til mål.

«Tobroerslaget» 23. desember 2016 13 13

To skjebnesvangre slag utfolder seg når Bular og Strickler befaler at Jim låser opp portalen og befrir Gunmar og Gumm-Gumm-hæren fra Underverdenen.